Asociația de Ecoturism din România reușește în 2019 să pună România în centrul atenției publicului britanic sub brand-ul Discover Eco-Romania

 

Astfel, nouă destinații cu profil de ecoturism și 37 de firme lansează invitația Descoperă Eco-Romania publicului britanic, în cadrul stand-ului AER de la Londra, în perioada 31 ianuarie – 3 februarie 2019. După o participare consecutivă de câțiva ani la târgul de turism Destinations cu stand propriu, AER a reușit în 2019 să devină partenerul principal al evenimentului, având o expunere specială în media expoziției. Astfel peste 80.000 de vizitatori vor vedea, discuta și citi despre România frumoasă și ecoturistică (click pentru a vedea extrasul din ghidul evenimentului).

„În acest fel proiectăm o imagine reală, a unei părți speciale a României” declară Bogdan Papuc, Director AER. „Ne dorim să atragem turiștii în destinațiile ce se dezvoltă în armonie cu localnicii și natura locului. Afacerile promovate de noi au o calitate excepțională a produsului turistic, dar și o responsabilitate specială pentru mediul natural și social. Aceste oferte sunt extrem de căutate de publicul britanic și nu numai, întrucât există un interes crescut din partea lui pentru  activitățile în natură și în zona rurală.”

GALERIE FOTO

„Deși ecoturismul este o nișă a turismului internațional, pentru România este unul din pilonii de bază atât din punct de vedere al dezvoltării a numeroase zone, dar și prin proiectarea unei imagini generale extrem de atrăgătoare pentru țara noastră”, completează Andrei Blumer (Președinte AER). „Astfel, ne-am decis să nu mai așteptăm și să ne luăm destinul în propriile mâini și încă de anul trecut am mers cu stand propriu atât la târguri mari, generale – Berlin (ITB 2018), Oslo (Reiseliv, 2019), cât și la târguri specializate pe anumite segmente de piață pentru a atrage turiștii potriviți – Viena (Photo-Adventure 2017 și 2018), Amsterdam (Fair for Special Journey 2019), Londra (Destinations 2016-2019). Desigur că ne-am dori o profesionalizare a întregii politici de marketing a României și o susținere consecventă a sectorul de ecoturism în special de către Ministerul Turismului, dar și de mediul de afaceri, căci experiența noastră directă de peste 15 ani pe piețele occidentale ne spune că atractivitatea României în contextul global este acum în creștere!”.

Cele nouă destinații cu profil ecoturistic, promovate de AER în 2019 sub brand-ul Discover Eco-Romania: Țara Hațegului – Retezat, Țara Dornelor, Eco-Maramureș, Pădurea Craiului – Apuseni, Ținutul Zimbrului – Neamț, Colinele Transilvaniei, Băile Tușnad și Împrejurimile, Delta Dunării și Piatra Craiului – Brașov.

România este printre primele țări din lume care aplică un standard pentru evaluarea destinațiilor de ecoturism adaptat după criteriile Consiliului Mondial al Turismului Durabil (GSTC) și administrat de Ministerul Turismului. Totodată AER implementează sistemul Eco-România de certificare în ecoturism pentru programe turistice și pensiuni.

AER are misiunea de a promova și dezvolta ecoturismul pentru a contribui la conservarea naturii și a veni în sprijinul comunităților locale din zonele cu valoare naturală. În acest fel, AER contribuie la creșterea calității serviciilor legate de ecoturism și promovează natura ca element esențial al imaginii turistice a României.

Partenerii și donorii AER în demersul de dezvoltare și promovare a ecoturismului din România:

 

DISTRIBUIE

ULTIMELE ARTICOLE