Rută traseu Tătaru – Bâtca Roşie: Dorna Candrenilor – Coşna – Româneşti – Tătaru – Teşna – Poiana Stampei – tinov – pârâul Roşia – Pârâul Muncelu Mic – Pârâul Pietros – Poiana Negri – Dorna Candrenilor

Descriere traseu Tătaru – Bâtca Roşie:

Traseul începe la Primăria Dorna Candrenilor. De aici parcurgeți circa 5 km pe drumul european până la ieșirea din comuna Dorna Candrenilor, urmând indicatoarele spre comuna Coșna. După ce trecem de centrul comunei Coșna, drumul asfaltat se transformă în drum pietruit şi, nu după mult timp, trece pe sub un pasaj de cale ferată, de aici încolo având-o tot timpul în dreapta voastră. După satul Teşna drumul intră pentru câţiva kilometri în pădure, continuând astfel până în Poiana Tătarului. Aici, cu aproximativ 100 de metri înainte de primele construcţii pe care le veţi întâlni, drumul face stânga pe un drum de pamânt mai slab vizibil. Urmează o urcare abruptă până în Dealul Tătarului unde vă veţi bucura de o privelişte superbă. În vârf veţi întâlni un drum pietruit în stare foarte bună ce vă va conduce înapoi în drumul european. De la intersecția cu șoseaua principală faceți dreapta, spre Poiana Stampei, iar după câţiva kilometri veţi coti spre stânga pe un drum pietruit, către Dornişoara (semnalizat cu indicator rutier). Traseul urmează drumul spre Dornişoara preţ de câţiva kilometri, iar mai apoi face stânga pe un drum forestier, chiar în dreptul intrării în Rezervaţia Științifică Tinovul Mare. De aici urmați traseul pe o serie de drumuri forestiere având grijă ca la prima intersecţie sa ţineți stânga, apoi la a doua – dreapta, după care, din nou către dreapta. După ultima intersecţie nu trebuie decât să urmaţi drumul pietruit ce vă va scoate în Poiana Negri, unde se va transforma în drum asfaltat. Acesta coboară continuu până se intersectează cu drumul european de unde va trebui să virați dreapta pentru a vă întoarce înapoi la Primărie.