Redescoperă România – cea mai bună inițiativă digitală pentru turismul românesc

Campania Redescoperă România, derulată de Asociația de Ecoturism din România (AER) și partenerii noștri din destinațiile de ecoturism, a fost premiată în cadrul Galei TopHotel Conference & Awards drept cea mai bună inițiativă digitală pentru turismul românesc în 2020.

Evenimentul, care reunește de 16 ani industria ospitalității, a avut loc pe 27 mai 2021 în cadrul hotelului JW Marriott București și s-a desfășurat în format hibrid: doar câștigătorii categoriilor au fost prezenți în sală, în timp ce evenimentul a fost transmis online.

În cadrul categoriei Cea mai bună inițiativă digitală pentru turismul românesc au putut fi nominalizate acele inițiative din domeniul digital, platforme sau site-uri care au încurajat turiștii să încerce experiențe unice în România. Selectarea câștigătorului s-a realizat printr-o combinație de vot online deschis și votul juriului.

Campania Redescoperă România s-a desfășurat în perioada martie – august 2020 și a inclus 7 clipuri scurte de promovare a destinațiilor de ecoturism și o serie de articole publicate pe blogul eco-romania.ro despre atracțiile și experiențele din destinații. Acest conținut a fost mai apoi promovat în cadrul unei campanii plătite pe Facebook și Instagram care, cu un buget de doar 10.000 de lei, a ajuns la 1,5 milioane de utilizatori unici și aproape 9 milioane de afișări.

„Ecoturismul a urcat astăzi pe primul loc pe podiumul întregii industrii turistice din România. În 2021 se vorbește despre și se premiază ecoturismul alături de marile investiții și inițiative din turismul românesc. Pariul a fost câștigat de AER și partenerii săi”, a afirmat Andrei Blumer, președintele AER.

„Dar campania Redescoperă România este doar vârful icebergului ce se numește Descoperă Eco-România, un program complex de branding al ecoturismului din România: peste cinci ani de dezvoltare a șapte destinații de ecoturism, cu echipe profesioniste de management, o rețea de peste 150 de pensiuni turistice, oferte de experiențe inedite despre natură și oameni, ce ridică constant durata de ședere a turiștilor în destinații, chiar și într-un an de pandemie! Sunt resurse umane excepționale atrase în acest demers, ca de exemplu faimosul fotograf  Mihai Moiceanu sau chiar renumitul producător și iubitor de România, englezul Charlie Ottley, dar și parteneri și donori de încredere precum Romanian-American Foundation și Fundația pentru Parteneriat”, povestește Bogdan Papuc, coordonatorul acestei campanii și director executiv al AER.

Lista articolelor Redescoperă România

Playlist-ul Redescoperă România!

AER, împreună cu organizațiile de management din cele 7 destinații de ecoturism, desfășoară un program susținut de promovare a destinațiilor și a experiențelor ecoturistice atât pe piața internă, cât și internațională. Astfel, în perioada pre-pandemie AER participa cu stand propriu la cel puțin 5 târguri turistice specializate printre care se numără evenimente din Londra, Amsterdam, Oslo, Viena și București. Totodată, susținem orice inițiativă de promovare a României ca destinație de ecoturism la nivel european, cum fost și cazul campaniei internaționale pe postul de televiziune BBC World News, realizată de echipa Wild Carpathia, coordonată de Charlie Ottley și care a condus la o creștere de 91% a dorinței de vizitare a României pentru telespectatorii BBC.

Dezvoltarea rețelei de șapte destinații de ecoturism este susținută financiar de către Romanian-American Foundation și Fundația pentru Parteneriat.

DISTRIBUIE

Descoperă Eco-România

Pagina de Facebook Asociația de Ecoturism din România (AER) devine Descoperă Eco-România, unde vom încerca să promovăm redescoperirea țării noastre prin prisma experiențelor locale bazate pe natură și pe cultura locală.

ULTIMELE ARTICOLE

Meniu